dijous, 27 de setembre del 2012

Baumes Corcades

Fa temps que tenia una ruta que em rondava pel cap...

Vaig marxar de casa a les 8:30 amb les malles, les bambes, una samarreta i una motxilla amb dues barretes, xocolata, aigua, la tèrmica, el mòbil, l'arnés, dues cintes de reunió i dos misquetons de seguretat.

Passo per Vilageliu on em trobo un gos que em segueix una estona, després per Barbat, segueixo per sota el roc gros fins passar la casa del grau, per cert té un hort molt currat, arribo a prop de Centelles i el camí em porta cap un rètol que posa: via ferrada. Així, a les 9:15 arribo a peu de via.


Ara feia molt de temps que no la feia. Em sembla que l'última vegada va ser quan la vam fer de nit i ens vam quedar al Puigsagordi a dormir, va estar molt bé. A l'altura del pont trobo molta gent i passo per baix, aquí decideixo que faré la versió més curta i ràpida de la via. després de passar l'escala esmorzo una miqueta pensant ja amb el recorregut de tornada.



A les 10:25 arribo a dalt del Puigsagordi i agafo un camí que em porta, vorejant, direcció les antenes.
A mig camí flipo: hi ha una corda d'escalada lligada a un arbre i va avall!!?? Epepepepep, ja tenim sector nou d'escalada. Hi ha 6 o 7 persones escalant, veig unes quantes reunions, em miro una mica les vies i m'adono que no deuen ser del tot fàcils...
Passo les antenes direcció el roc gros per un camí que, en any de bolets, és bo per les brumoses. Passo pel rox gros i ja només em falta baixar per tornar a passar per Vilageliu i arribar a casa.
A les 11:35 ja arribo a casa i em foto una coca cola amb dos gels i llimona.

1 comentari:

  1. aupa contador... o abreselassi no???? estas a tope!!!!
    la proxima podria ser sortir de tona fins a montserrat, alla ens trobem i fem una via, i despres tb tornes a peu!!! jeje
    que et sembla???

    vaaa!!!

    ResponElimina